fredag den 20. september 2013

Bloggertræf Challenge # Dag 2


Hvad glæder jeg mig mest til ved træffet? 
Jeg glæder mig til at se de andre søde bloggere. Jeg har set nogle af dem før, men der kommer også nogen som jeg ikke har set før. Men som jeg har nævnt på bloggen før, så elsker jeg at møde nye mennesker. Så glæder mig rigtig meget til at se dem alle sammen! Vi skal ud at spise på en restaurant og så skal vi i centeret og shoppe bagefter. Jeg glæder mig til en masse grin, snak og så bare få en rigtig god dag med dem. Jeg glæder mig i hvert fald til i morgen, det er helt sikkert! Jeg synes det er utrolig fedt at man vælger som bloggere at ses, bl.a. fordi vi har den fælles interesse vi nu har, nemlig at blogge. Jeg har været til bloggertræf en gang før, og det var super hyggeligt. Så selvfølgelig skal jeg da også med til dette, og jeg er ret sikker på det ikke er det sidste. Så i morgen går turen til Odense! 

Ingen kommentarer: