tirsdag den 17. september 2013

Hope ..

Hvis du har en dårlig dag eller har haft en dårlig periode, så husk på der en ny dag i morgen. Inden du ligger dig til at sove, så sig til dig selv: "Ikke være trist, eller tænk mere over denne dag. I morgen vågner jeg op med et smil på læben, ny dag i morgen og at være negativ hjælper intet. Positive tanker!" Det hjælper, tro mig. Ikke gi' op, du aner ikke hvad i morgen bringer dig :-) Der er sikkert nogle der vil sige "Det er nemmere sagt end gjort." Og så kan jeg sige: "Det ved jeg godt. Men at være positiv, det hjælper en del alligevel.." Smil, og vær' glad! Du ved ikke hvem der forelsker sig i dit smil, positive tanker gør mere end man regner med. Og jeg vil vædde med du har det flotteste smil, og man ser også bedre ud når man smiler! Hvis der er nogle som har været uheldige i en længere periode, og virkelig ikke tror på noget som helst. Så jeg kan sige, på et tidspunkt var jeg virkelig uheldig i en længere periode - men det blev vendt om på og jeg tabte ikke håbet - fordi jeg var positiv. Tro på dét, og tro på der bliver en bedre dag i morgen. Så ikke opgi' og tro på der faktisk er håb derude. Det hele bliver bedre, sådan skal du altid tænke.



Never give up 

Ingen kommentarer: