søndag den 22. september 2013

New in





Jeg har modtaget disse rigtig flotte smykker fra in-smykker.dk. Deres service er fantastisk! Jeg bestilte dem, og jeg modtag smykkerne rigtig hurtig. Jeg havde ingen problemer overhovedet, og de er super venlige mennesker. Jeg er i hvert fald elle vild med smykkerne! Synes også det er super godt, at man får sådan nogle stof poser med, til at putte smykkerne derned i. Da de kom med posten, og åbnede dem. Jeg blev positiv overrasket over hvordan de pakker smykkerne. De var "tapet" fast (selvfølgelig inde i pakken), så smykkerne ikke blev rystet rundt og evt. går i stykker, når den bliver sendt med posten. Det synes jeg virkelig andre butikker burde gøre i fremtiden, når de skal sende pakker ud til folk. Jeg kan i hvert fald klart anbefale dem! 

 De nederste øreringe (De mindste), de koster 249,- Det er nogle klassiske og lukseriøse ørestikker og det er belagt med 18 karat guld. Stenen i midten er en cubic zirconia og der er i alt 35 stellux krystaller rundt om stenen. Jeg synes godt man kan bruge øreringene i hver dagen, men man kan i hvert fald også bruge dem til fine begivenheder eller en fest. De giver lige et ekstra pift, efter min mening! Du kan købe dem lige HER!

De øverste (De store øreringe) De koster 299,- De er belagt med 18 karat guld og de har 58 stellux krystaller på øreringene. Deres diameter er 36 nnm. Dem synes jeg i hvert fald godt man kan bruge både til hver dag og fest, men jeg vil nok bære dem mest til hvis jeg skal noget fest eller lign. hvor man skal være lidt fin. Som I skriver på deres hjemmeside, så skal man lige vide inden man køber dem, at de er tungere end de fleste andre ørestikkere. Du kan købe dem lige HER!


Ingen kommentarer: