torsdag den 3. oktober 2013

En god side til hvor du kan få dit eget personlige billede på et lærred.

Jeg har fået sponsoreret dette fine lærred med mine elskede 2 nevøer af Sumopix. Har lige modtaget det i dag, og jeg bestilte det i foregårs, så det er slet ingen langsom levering. Kvaliteten på lærredet er fantastisk! Hvis du ønsker et lærred selv med et personligt billede, så kan du gør det lige HER! Der er ikke kun en størrelse lærred, som du kan få - der er forskellige.  Du kan næsten selv helt bestemme hvor stort det skal være, og hvor tykt lærredet skal være. Den faste pris kan jeg ikke sige, fordi det kommer an på størrelsen ag billedet + tykkelse! Servicen er fantastisk og de er virkelig hjælpsomme. Kan i hvert fald med sikkerhed anbefale dem! Hvis du er mest til S/H billeder, så skal det ikke være en af grundene til du siger nej til det, du kan nemlig også få billedet S/H. Det er virkelig smart! Jeg er i hvert fald en glad ejer af dette fine lærred :-)





Tag jer ikke af billedet på billedet er lidt skævt, det er mig fotografen 
der kom til at gøre det lidt skævt. Det er på ingen måde skævt i virkeligheden. 

Ingen kommentarer: