tirsdag den 1. oktober 2013

Færøerne.

Det skal ikke være nogle hemmelighed at jeg elsker Færøerne eller at jeg i hvert fald finder det utrolig interessant! Jeg har altid synes det. Nu tror folk sikkert jeg har været der, men nej, det har jeg desværre ikke endnu. Men vil meget gerne! Men jeg har bare ikke haft muligheden endnu, men den kommer en dag. Jeg har noget familie der, og det er bare endnu en grund til at jeg rigtig gerne vil dertil. Jeg synes der er så utrolig smukt dér og billedet er taget dér. Er det ikke smukt? Jeg ved i hvert fald jeg ikke er den eneste som synes det. De er i hvert fald anderledes med nogle ting (Fx. deres bygninger, google evt. billeder af det) Kunne være rigtig fedt at komme til Færøerne en dag med et kamera, og tage en masse billeder. Mange af de billeder derfra, og når folk jeg kender (Familien og folk jeg kender som har været der), de siger det lige er et sted for mig, til at tage billeder fx. Til dem som er i tvivl om hvor mange indbyggere der er, så er der i 2013 faktisk 49.709 indbyggere. Der kommer flere og flere til for hvert år (I følge nettet i hvert fald). Men Færøerne er i hvert fald en af stederne hvor jeg rigtig gerne vil hen. Hvorhen jeg ellers vil hen, det kommer nok i et indlæg på et tidspunkt. Hvor vil I gerne hen? Fortæl gerne, og hvis I et land eller by som er meget interessant også, så sig det gerne. Altid fedt at vide sådan noget og inspiration er jo en lækker ting!


Ingen kommentarer: