fredag den 25. oktober 2013

New in

Jeg har fået denne digital ramme af en dame som ikke brugte den - og hun vidste jo at jeg går op i fotografering/billeder og så spurgte hun om jeg ville have den - og man kan sige nej til det? Jeg kunne i hvert fald ikke. Den er virkelig smart! Så skal man bare putte en masse billeder over på den, og så skiftes billederne til at komme frem. Jeg har allerede taget den i brug, og nu kommer der en masse billeder frem af gode minder med fantastiske personer. Så når man kigger på billederne, kan man ikke andet end at smile. Det eneste der kræver ved den, er at sætte stikket ind i en stikkontakt fordi den sjovt nok bruger strøm. I vil måske tro det er få billeder som kan være i den, men jeg har altså omkring 300 billeder på den, tror jeg det er.. Ja, jeg har mange billeder og det er ikke engang alle billederne jeg har lagt over på den! Men billeder er gode at have jo. Billeder/minder forandre sig ikke - og heldigvis for det! Elsker rammen, den er personlig (fordi den indeholder billeder af familie, venner & veninder). Desværre kan jeg ikke engang sige hvor den er købt, hvis I selv er interesseret i at få sådan en, da jeg jo har fået den. Men da jeg søgte på google efter dem, fordi jeg var nysgerrig - så dukkede der en masse op. Bare søg på det jeg søgte på, som var "Digital fotoramme" og priserne svinger utrolig meget. Så kig løs på nettet, der er en masse forskellige fotorammer. Der er jo ikke kun en slags af dem, og størrelsen på dem er jo også forskellige. 



Ingen kommentarer: