torsdag den 31. oktober 2013

Ord & handlinger.

Nu om dage siger mange mennesker alt muligt til hinanden jo, og hvor mange mener egentlig det  som de siger? Jeg siger selvfølgelig ikke at alle er løgnere og alle ikke holder hvad de lover. Men forstå mig ret. Efterhånden kan man ikke tro på ord - men  man skal tro på handlinger.. Man kan så nemt sige ting, men ved nogle bliver det desværre kun ved ord og ingen handlinger - desværre! Jeg tror mere på folks ord, når de beviser det med handlinger og det ikke kun bliver ved ord. Jeg lytter selvfølgelig på hvad folk har at sige, uden tvivl. Fx. dem der siger "Jeg elsker dig." Jeg forstår bare ikke hvorfor folk siger ting, som de slet ikke mener? Så bare hellere være ærlig. Og det gælder alt jo. Ærlighed betyder utrolig meget for mig, jeg går meget op i ærlighed i hvert fald. Så er det bedre at tie stille og ikke evt. skuffe & sårer nogle i stedet for at fyre noget af, man ikke mener. Det er jo det sidste man vil, altså at såre og skuffe nogle. Det er i hvert fald det sidste jeg vil, altså såre og skuffe nogle. Sådan noget er bare ikke rart! Virkelig. Hvis du faktisk siger noget, beviser det ved handlinger - dét er det som betyder noget. Når folk beviser ting, at de faktisk mener det de siger og folk der holder hvad de lover, dét er jo fantastisk!  Hvorfor jeg egentlig laver dette indlæg, er fordi jeg så billedet på nettet og kom til at tænke på ord og handlinger. Er I enige eller? I må meget gerne komme med en mening omkring det, hvis I har det.

Ingen kommentarer: