mandag den 18. november 2013

Advents-kalender for bloggere.


Vi er nogen bloggere som har besluttet os for at lave en advents-kalender. Jeg synes personligt at det er rigtig hyggeligt & fedt man kan sådan noget og nogen gider sådan noget når man ikke kender hinanden (Personen jeg får pakker fra kender jeg ikke/har aldrig mødt hende før fx.) Dog kender jeg godt nogen af dem der er med i dette. Det er en nogen af dem jeg mødte til blogger-træffet, og det er nogen super fantastiske mennesker som er jeg er glad for jeg har mødt.  Jeanette var en af dem jeg mødte til blogger-træffet (Tjek hendes blog her) spurgte mig om jeg ville være med, og det er jeg glad for hun gjorde. Selvfølgelig ville jeg da det! Og det er faktisk om lidt det starter - tiden går så hurtig, jeg kan slet ikke følge med... Jeg skal nok vise jer mine pakker jeg modtager :-) Glæder mig nu lidt til december måned, det er jo en hyggelig måned. Glæder I jer til december måned? 

6 kommentarer:

Hejdi sagde ...

Hehe :) jeg var nu også med til bloggertræffet, så du har mødt mig;)

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Hvor er du sød <3 Jeg synes det er så lækkert at du ville være med og det er så hyggeligt at vi kan jule lidt sammen.. ;)

Camilla sagde ...

Ja, I know.. Men nu tænkte jeg mere på personen som havde spurgt mig om jeg ville være med i dette advents-halløj søde :D Ved godt jeg mødte dig til blogger-træffet også. Kan være jeg lige skal formuler indlægget anderledes :)

Camilla sagde ...

Hov... Havde skrevet forkert :D Det var personen jeg skulle modtage pakker fra jeg skulle have skrevet, men det er rettet nu ;)

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Kan fortælle dig at hende som skal sende til dig, er super sød... Så det skal du helt bestemt glæde dig til... <3

Hejdi sagde ...

Hehe det er også helt iorden :) blev bare lidt forvirret ;)