søndag den 10. november 2013

Lidt om mig & fotografering ♥

Dem som kender mig personligt, de ved jeg virkelig elsker fotografering. Jeg har altid interesseret mig for det, og så fandt jeg dette billede og smilede lidt af det. Det siger lidt om jeg allerede da jeg var lille interesserede mig for fotografering. Jeg ved også at jeg ikke er den eneste i familien, der interesser sig for det. En af mine onkler kan også godt lide fotografering og går op i det. Det er lidt fedt! Plus min mormor også har et kamera med overalt, så det er da rart jeg ikke er den eneste i familien som interesser sig for fotografering. Plus jeg har venner som også interesser sig for det! Det er lækkert. Når jeg er ude, så tager jeg også tit billeder af ting. Folk er faktisk begyndt at sige, og har sagt det i et stykke tid. "Hey, skal lige have et billede af det.." Og de siger "Ja, selvfølgelig skal du det. Hvorfor kommer det ikke bag på mig.." med et grin. Det er nu lidt sjovt! De kommer også hen til mig, og siger "Hvis du skal tage billedet af dét (det kan være alt muligt), så skal det være nu".. De kender mig efterhånden, hvad skal man ellers sige om det? ;) Det er bl.a. også billeder til bloggen, som jeg nogengange tager til. Jeg elsker billeder/fotografering, og det skal jo kunne ses på bloggen også. Indtil videre har jeg dog ikke et sygt godt kamera, men det er jeg skam ved at spare op til. Dog er jeg i tvivl om hvilket spejlreflekskamera jeg skal have! Så mit spørgsmål til til dem som har lidt forstand på det. Hvad vil I anbefale, altså hvilket kamera/mærke? Til folk som ikke forstår os der elsker fotografering og går op i det. Jeg synes fotografering er fedt og interessant på så mange måder. Fx. kan man sidde og kigge på billeder af gode minder, som gør en glad og smile af det. Jeg har sjovt nok mange billeder af gode minder, og hvis jeg sidder og kigger på dem. Jeg bliver da glad og kan også grine af det. Men det kan jo være pga. det er sjove minder som er "fanget" godt på et billede, hvis I forstår. Det er en ud af mange grunde til jeg elsker fotografering. Jeg glæder mig virkelig til jeg får et nyt kamera, så jeg kan blive endnu bedre til at tage billeder og blive rigtig god! Dog får jeg allerede ros for mine billeder jeg tager nu, og det takker jeg for! Men med et nyt og bedre spejlreflekskamera, kan billederne blive endnu bedre. :-) Hvad har I af (spejlrefleks)kamera, hvis I har et?



Ingen kommentarer: