mandag den 30. december 2013

År 2013.


2013 har været et år, hvor jeg har oplevet en masse. Både godt & skidt, men hvem har ikke det? Jeg er i hvert fald glad for jeg har mine veninder, veninder & familie ved mig både i gode & dårlige tider. Jeg har oplevet en masse gode ting. Bl.a. har jeg været til blogger træf, hvor jeg fik mødt nogle søde blogger-piger! (Og det er bestemt ikke sidste gang jeg er med til blogger træf), jeg er blevet moster igen - så nu har jeg 2 dejlige nevøer, jeg har været på ferie i Tyrkiet, jeg har fået nogle fantastiske mennesker ind i mit liv, jeg har været presse til forskellige TV-programmer bl.a, og mødt nogle kendte personer jeg aldrig troede jeg skulle møde. (Dette er ikke skrevet for at blære mig!) Og grunden til jeg egentlig nævner det med  de kendte, det er at når man snakker med dem som jeg har gjort, så får man et helt andet syn på dem, end når man læser om dem i bladene og ser dem på TV. Man skal passe på med at dømme folk i det hele taget! Jeg begyndte for alvor at gå mere op i træning og kost i 2013, og det stopper bestemt ikke i 2014. I skal nok høre mere om det, i det nye år! I læsere har også en betydning for dette år, jeg har fået beskeder fra jer, som gør mig utrolig glad. I er virkelig fantastiske! I er de bedste læsere. Jeg kunne forsætte med ting der er sket i 2013, men det bliver jo en helt roman så. I det hele taget har 2013 været et år, som jeg aldrig vil glemme, fordi jeg har oplevet så meget i dette år, som jeg aldrig vil glemme! Jeg glæder mig til 2014, med mine fantastiske veninder, venner & familie. Ser frem til flere gode minder, smil og gode grin. Tak for jer, og håber I får et godt nytår  i morgen og pas nu på jer selv!

Ingen kommentarer: