onsdag den 4. december 2013

Ham der Mads Langer..

Jeg synes Mads Langer er en virkelig fantastisk sanger. Jeg så ham da jeg var presse til X-factor i år. Dog nåede jeg ikke at snakke lidt med ham, desværre! Ville ellers rigtig gerne. Håber jeg en dag møder ham igen og evt. kan få lov til at snakke lidt med ham! Han er fantastisk live, skal det lige siges. Han er så ægte, uden det skal lyde dumt. Jeg kan høre denne video mange gange i træk, og jeg bliver ikke træt af den/ham. Jeg elsker hans stemme og hans sange. Han kan nå rigtig langt, længere end hvor han er nu. Hvad er jeres mening om Mads Langer? 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg er sååå vild med hans stemme.. Den er så blød og ærlig.. Ud over Rasmus Seebach, mener jeg at han er en af de største danske sanger/sangskriver.. Og også Burhan..
Synes folk længe har undervuderet ham, men at man er begyndt at åbne øjnene mere og mere op or hans åbenlyse talent :)

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Han er så fantastisk... :D