fredag den 6. december 2013

Random facts om mig


  1. Min mening om sne er faktisk lidt blandet. Elsker det fordi det er så hyggeligt, det er virkelig smukt. Og så kan man få nogle rigtig smukke billeder ud af det. (Ja, jeg går jo op i fotografering. Hehe!) Og det gør da at man kommer lidt mere i julestemning når det er. Men det kan være træls hvis det gør det aflyse ting og sager og så er det koldt... Men man skal jo være positiv!
  2. Jeg er en person som elsker citater og ordsprog som er tankevækkende fx. Kan godt lide at sidde på nettet fx. og læse dem, og evt. få lidt inspiration. Inspiration er jo godt og  man kan få det på mange måder.
  3. På nogle områder er jeg perfektionist. Jeg hader og elsker det på samme tid. Det kan faktisk være irriterende at være det nogle gange!
  4. Jeg kan bedst lide at shoppe i byen end på nettet. Især hvis det er tøj man skal shoppe. Jeg vil gerne være sikker på det er den rigtige størrelse når jeg køber tøj fx.
  5. Engang sagde jeg "jeg skal aldrig have en touch mobil" og nu har jeg en touch mobil, og nu kan jeg ikke forestille mig en mobil uden touch. 
  6. Jeg er mere til kolde drikke end varme drikke. Hvorfor, det ved jeg ikke. 
  7. Min musemåtte er et billede af en af mine veninder og jeg. Altså et print på en musemåtte. 
  8. Jeg synes regn er hyggeligt... hvis man er indenfor!

Ingen kommentarer: