mandag den 16. december 2013

Sådan kan du gøre en julekugle lidt personlig.

Hvis man kan lide at være kreativ, og synes de julekugler hvor der intet er på er for kedelige. Så kan man male på dem som fx. på billedet. Hvis man vil personliggør den lidt mere, så hvis man har et lille barn, så få barnets aftryk på kuglen. Blot en idé! Jeg synes det er en god idé at gør pynt lidt mere personlig end det bare er "normalt", altså som den pynt man bare køber i butikkerne. Jeg har lånt dette billede. så det er IKKE mit eget billede. Jeg fandt det i en gruppe på facebook, men jeg har selv haft ideén i hovedet. Specielt fordi jeg har 2 nevøer, hvor det kunne være super fedt at få deres aftryk på en kugle. Men så var der en der havde lavet ideén hurtigere end mig. Og  den persons resultat ser rigtig godt ud. Synes den julekugle på billedet er så fin :-) Og så kan man evt. hænge den op i hjemmet eller på sit juletræ i juletiden. Og man kan faktisk stadig nå det i år, hvis man bare skynder sig lidt...




Ingen kommentarer: