fredag den 3. januar 2014

En fantastisk sanger med et super godt band!









Jeg har lige læst en artikel omkring Lukas Graham, hans musik, karriere, osv. på nettet, bl.a. fordi jeg gerne vil blive opdateret lidt omkring det hele med ham & hans band. Lige fra første gang jeg opdagede ham og hans musik, har jeg synes han var noget specielt. Jeg må nok indrømme jeg er fan af ham, selvom jeg egentlig ikke siger jeg er fan af nogle som sådan. Men der er bare noget særligt ved Lukas Graham! Jeg har været til en af hans koncerter indtil videre, og det er virkelig en af de bedste koncerter jeg har været til i mit liv. Han er virkelig ÆGTE! Han er slet ikke som mange andre sangere, han er virkelig fantastisk som  man nu kender ham igennem hans udtalelser, sange, osv. Han har humor på scenen, og den stemme han har - det er på ingen måde falsk. Til koncerten, der stoppede bandet og så var det KUN Lukas der sang, og dén stemme han har - ingen tvivl om han kan synge! Da jeg var til koncert, jeg blev "grebet" af den, på en helt anden måde end de andre koncerter jeg har været til - og det er kun positivt ment! Hvis I kan lide hans musik, så synes jeg helt klart I skal tage til en af hans koncerter. Jeg skal klart til en af hans koncerter i fremtiden, hvis ikke flere end en. Jeg elsker hans tankegang, måde han er på og er som person, og med det mener jeg når man læser og høre om ham. Den artikel jeg læste omkring ham, den rørte mig. Jeg synes det er så fedt at læse om det, og han skiller sig ud på den måde! Hvis der dog bare var flere som tænkte på dem måde, som han tænkte på! 

Billederne I kan se, det er nogle jeg tog til koncerten jeg var til med Lukas. 

Her er artikel jeg læste.



 "Penge er bare penge. Vi har jo selv opfundet dem, de eksisterer ikke. Rigdom for mig er venner, familie, god mad og rent undertøj. Ja, rigdom er mange ting – penge er bare ikke en af dem" - Lukas Graham. 



Ingen kommentarer: