lørdag den 25. januar 2014

Lækkerier fra Isis.

Jeg har modtaget dette fra Isis, og der er alle mulige lækre ting i. Der var fx. mørk belgisk chokolade og der er 20% mindre kalorier i, end det "normale", håndlavede spejder bolcher, chips (Sour cream & ontion  og paprika) med højt fiber indhold og højt protein indhold, müsli med højt fiber indhold  og 85% fuldkorn, en choko crunch, hvor der er 68% fuldkorn og en isis nutella,en sundere en af slagsen end "normalt" nutella og det er med hasselnødder og kakao. Nu skal det ikke lyde som om det er det sundeste af det sundeste dette, fordi det er det ikke. Men det er sundere end de "normale" andre ting, hvilket jeg synes er rigtig lækkert. Man skal spise dette på sine syndedage, hvis man fx. er på kur, det er i hvert fald et godt råd. Nu er jeg på min livsstilsændring og jeg har en gang  i ugen hvor jeg gir' mig lov. Og det går faktisk ret! Altså med livsstilændringen, så det gør altså intet man gir' sig lov engang imellem. Har I smagt ting fra Isis før? :-)




Inde på deres hjemmeside kan du også finde opskrifter på morgenmad, lækkerier, desserter, søde drikke og juleopskrifter (nok lidt for sent at nævne det, men shh..) Isis bliver også mere og mere populært, i hvert fald efter hvad jeg hører. På deres facebook side, der kommer de nogenlunde tit med lækre opskrifter. Jeg synes i hvert fald Isis fortjener at blive nævnt ligmeget hvad, så vi kan satte mere fokus på  mindre usunde.

Ingen kommentarer: