tirsdag den 7. januar 2014

Noget jeg er nødt til at komme ud med...

Noget der kan irriter mig, det er når folk skal generer folk der blogger, så slemt at de faktisk stopper med at blogge. Jeg kender en person, personen jeg ikke har lyst til at nævne er stoppet med at blogge pga. dét, og personen elsker ellers at blogge, men personen er da træt af at blive generet - så personen valgte at stoppe. Hvorfor kan nogle folk bare ikke accepter folk der har interessen for at blogge og dele ud hvad de nu blogger om. Man skal accepter folk meninger, selvom man ikke er enige med alle folk. Jeg er da heller ikke enige i alt hvad andre blogger om, deres holdninger, tanker, osv. Men hvorfor skal man begynde at generer dem? Jeg skriver da også om ting, som er mine holdninger, meninger, tanker, osv. Jeg får da også kommentar på det, og det er jo helt fint. Men der er stor forskel på at kommenter på dét og så begynde at generer folk! Vi bloggere åbner os op - nogen mere end andre. Nogen folk burde virkelig tænke sig om! Jeg ved godt vi selv vælger at åbne os op, og som sagt nogle mere end andre, og så vil nogle måske tænke: "Det er man bare nødt til at tage med nogle gange, hvis man åbner sig op offentligt." I know, men hvorfor generer folk i det hele taget? Det gælder i det hele taget, og ikke bare omkring blogging. Så la' da' vær, for pokker! Undskyld mit sprog. Jeg har dog valgt at åbne mig omkring nogle ting, jeg sagtens kan "tåle" folk kommenter på, og hvor det ikke gør mig ked af det, hvis folk kommenter på de ting jeg blogger om. Men en ting, jeg har virkelig respekt for de bloggere som åbner sig meget op, og bliver ved på trods af dumme og spydige kommentar! Man skal virkelig passe på hvad man blogger om nogle gange nu om dage.. Det blev lige til et brok indlæg, men det er også sjældent jeg brokker mig. Er en positiv person, men nogle gange er man nødt til at komme ud med nogle ting.. Håber I har haft en dejlig dag indtil videre, og resten af dagen blir' ligeså god! :-) 

Ingen kommentarer: