tirsdag den 11. februar 2014

Hvordan går det med min træning? Og hvornår er man fitness freak?

Jeg lavede jo et indlæg d. 6. januar omkring min træning. Nu skal I få en update! Det går faktisk rigtig godt. Jeg træner så tit som muligt og jeg spiser sundt. Dog har jeg en syndedag om ugen, men man skal også passe på med hvad man indetager på den dag. Alt med nåde! Jeg nyder denne sunde livsstil, min træning og det fantastiske fællesskab. Jeg har også fundet ud af der er en "gruppe" på Instagram, hvor man kan følge andre ved et såkaldt "hashtag" og synes det er super fedt at følge med i hvad andre ligger ud. Det kan være ligefra deres dag, sunde opskrifter, deres træning, osv. Jeg synes det er fedt når man holder sammen og sådan noget, og støtter hinanden og kan følge hinanden. Jeg drikker også protein shakes efter min træning! Men elsker jeg er begyndt at gå op i min træning, drikker proteindrikke, osv. Så er jeg begyndt at kaldt fitness freak! Synes det er lidt sjovt. Men hvornår er man fitness freak i dine øjne? Jeg har egentlig ikke noget imod at blive kaldt det. Det er jo kun godt at gå op i sin træning! :-) Hvor tit træner I, hvis I træner? 

Ingen kommentarer: