mandag den 3. februar 2014

Vil du stoppe med at ryge?


Ryger du, og vil gerne stoppe? Så synes jeg I skal prøve disse E-smøger fra Xsmoke. Jeg kender nogen som har prøvet dem/er i gang med at prøve dem (da jeg ikke selv ryger), dog har de ikke brugt dem i ret lang tid endnu. Så de er ikke stoppet endnu, men vi må håbe e-smøgerne hjælper dem! Jeg synes i hvert fald man skal give det et forsøg værd, også selvom man har prøvet tyggegummi, og alt det som man nu kan prøve efterhånden for at stoppe med at ryge. Jeg synes i hvert ikke man skal opgive alt for hurtigt, selvom det kan være svært! Jeg har i hvert fald set hvor svært det kan være for dem der ryger, hvis de vil holde op. Hvor mange af mine læsere har prøvet at stoppe at ryge? Jeg er i hvert fald rigtig stolt af dem som er stoppet med at ryge. 



Ingen kommentarer: