torsdag den 5. juni 2014

Vidste I det om mig?

Hver person har en ting de godt kan lide, men de bare ikke altid får sagt, vist eller udtrykt til dem man kender. Sådan en ting har jeg også, og der er stadig folk (af dem jeg kender) der ikke ved det, men så får de det måske af vide nu, hvis de læser dette indlæg. Jeg har en speciel ting for fart! Jeg kan godt lide fart, og det bliver nogle folk faktisk overrasket over. Jeg skrev om det på facebook,  altså om noget jeg var ude at opleve og det handlede om fart. Og jeg fik en besked lidt efter: “Jeg troede ikke du var den type, der kunne lide fart. Der overraskede du mig.” Det er fx. både i bil, bl.a. kan jeg godt lide at komme til arrangementer som DHB (Danmarks hurtigste bil), men jeg elsker også fællesskabet ved det. Jeg synes virkelig det er hyggeligt! Folk spørger om jeg interesser mig for biler og har forstand på dét, der må jeg sige jeg har ikke forstand på det overhovedet, og jeg har egentlig ikke som sådan en interesse for biler, men jeg kan godt lide arrangementer om biler og fællesskabet ved dét, hvis I forstår? Men nu kan man også få fart på andre måder, fx. har jeg fundet en forlystelse  i tivoli, den som koster ekstra penge (ved ikke om I kender den? Jeg kan desværre ikke huske navnet på den), men den er nemlig hurtig,  og kører rundt på samme tid, dén er fed. Jeg har også prøvet motocross fx, det er også fedt! Der kan man også kører hurtigt jo :D Men det jeg egentlig også vil sige med dette indlæg, man skal passe på med at bedømme hvad en person kan lide, hvis man ikke kender personen eller ud fra udseende. :)  Man bliver overrasket nogle gange, og jeg må indrømme, det er da sket for mig også – at jeg blev overrasket over sådan noget.
Billedet er taget fra Vmax’s side.

Ingen kommentarer: