mandag den 7. februar 2011

Min uheldige weekend..

Jeg havde vildt meget glædet mig til weekenden, og da det så endelig blev weekend var jeg glad. Jeg tog til fest fredag, med en veninde og det var super hyggeligt og alt det.. Så blev det lørdag, og jeg vågnede.. Men så fandt jeg hurtigt ud af jeg ikke havde det ret godt, og troede det var tømmermænd. (jeg får meget sjældent tømmermænd!) men næh nej, jeg var blevet syg! Så det gik resten af min weekend med, min nevø kom heldigvis. Bare ikke lige så sjovt, som det plejer når man ligger i sin seng og er syg.. Hader det! Så troede jeg ikke det kunne blive meget værre. At man bliver syg i en weekend?! Og er det stadig.. Men så sent lørdag, så knækkede min kugle til min tungepiercing, og troede jeg skulle miste den.. Men heldigvis kom Maria & min søster med en ny stang & kugle til mig, mange tak!<3 Men nu ligger jeg stadig syg, skide fedt.. Nu vil jeg gå i gang med at se 2900 happiness, som jeg har fået flip med! :) Det er jo forfanden møgkedeligt at være syg..

Ingen kommentarer: