onsdag den 13. juli 2011

8 år med dig er slut nu! :-(

8 år med dig? Hold da op tiden er gået stærkt. Men den tid er desværre slut nu! Tiden har været med tårer, glæde, smil & nedture.. Jeg ville ønske vi kunne ha' kontakt stadig, men jeg vil ikke sårer dig. Og jeg vil komme til at sårer dig, og hvorfor.. Det er privat! Men jeg gjorde det for din skyld, det indser du en dag, men lige nu. Det var svært at sige farvel, det er jo ikke ligefrem glæde. At slette dig fra mit liv, 8 år.. Der er jo en grund til du har været i mit liv så længe, fordi.. Jeg ikke har kunne gi' slip på dig før nu, eller ved jeg ikke om jeg kan.. Tanken om det sidste du sagde til mig, det satte sig fast i mit hjerte, du er et fantastisk menneske. Og der er kun en grund til jeg blev nød til dette, og igen: Det er privat! Inden vi sagde farvel. Men det er 2 dage siden det skete, og jeg tænker på det stadig, det er jo klart! Og jeg ved jeg aldrig nogensinde vil glemme dig 100%, fordi du har været i mit liv så længe! Jeg ved ikke om du kommer til at læse dette, det tror jeg ikke engang, men havde brug for at komme ud med det. Og jeg nævner ingen navne, men du fortjener det bedste, ligemeget hvad..

Ingen kommentarer: