onsdag den 13. juli 2011

Anti scoresvar!

Han: Er denne plads ledig?
Hun: Ja og det bliver den her også, hvis du sætter dig...


Han: Må jeg købe en drink til dig?
Hun: Jeg vil hellere bare ha' pengene.. 


Han: Hvis jeg fik dig at se nøgen, ville jeg dø lykkelig
Hun: Hvis jeg fik dig at se nøgen, ville jeg dø af grin.


Han: Vil du med i biografen og se en film?
Hun: Jeg har allerede set den.

Han: Jeg arbejder som fotograf og har længe ledt efter et ansigt som dit
Hun: Jeg er plastik-kirurg og har længe ledt efter et ansigt som dit.


"Har jeg ikke set dig før?"
"Jo, jeg arbejder på klinikken for kønssygdomme..."


Han: Hos dig eller mig?
Hun: Begge steder. Du går til dit, og jeg går til mit.


Han: Hvad laver du så?
Hun: Jeg er en mand, der spiller kvinderoller 



Han: Hvor har du været hele mit liv?
Hun: Gemt mig for dig.


Han: - "Hvor har du været hele mit liv?"
Hun: -" Der, hvor jeg kommer til at fortsætte med at være: I din vildeste fantasi."

.. Du skal nok ikke bruge dem her, hvis du vil scorer!!! ;-)

Ingen kommentarer: