torsdag den 6. oktober 2011

Kan du ikke tåle at hører sandheden? Så lad være med at spørg mig!

Jeg er et menneske der er meget ærligt. Har oplevet før, at folk er gået hen og blive sure og alt det, men helt ærligt? Hvorfor? Må jeg ikke ha' min egen mening om ting? I (Mener til dem der ikke kan tåle at hører sandheden) har jeres mening, og den accepter jeg. Fordi, det er jeres mening og jeres holdning og sådan er livet. Alle har hver sine meninger og holdninger til ting, og heldigvis for det! Jeg er så træt af dem der spørger mig om ting, og sin mening. Så når jeg siger den, og til dem der ikke kan tåle sandheden. Hvorfor fanden spørg I mig så?! Hvis du kun forventer at hører positive ting om dine meninger, ting, osv. Så lad være med at spørger folk, som faktisk måske har andre meninger end dig selv! Og ja, dette er skrevet lidt i vrede, men ja.. ARRRRRGH!! Et godt råd: Lad være med at spørger mig, hvis du ikke kan tåle sandheden. Jeg er et meget ærligt menneske, hvis I ikke vidste det, så ved i det nu!!! :-)

Ingen kommentarer: