torsdag den 6. oktober 2011

Robyn Rihanna Fenty.


Robyn Rihanna Fenty. Bedre kendt som Rihanna! Hun er født d. 20. februar 1988.
Hun er født i Saint Michael på Barbados som datter af Ronald og Monica Fenty. Hun har to yngre brødre, Rorrey og Rajad Fenty. Hendes mor stammer fra Guyana og hendes far har blandt andet irske rødder. Rihanna gik på Charles F. Broome Memorial School, en folkeskole i Barbados, og derefter Combermere School, hvor hun dannede en musikalsk trio med to af sine klassekammerater i en alder af femten. I 2004 vandt hun Miss Combermere Beauty skønhedskonkurrence.


Min mening om hende er at hun er en kanon god sanger! Elsker hendes sange. Hun har en fantastisk stemme, og hun er jo også en flot kvinde! Hun er faktisk en af de få sanger der virkelig kan synge, synes jeg. Hun kan finde ud af at give den gas ;p. 



Billederne her har jeg ikke selv taget, vil jeg bare lige sige. De er fra nettet! Bare så folk ikke kontakter mig og sige, at "dem har du ikke selv taget!" fordi det ved jeg godt. Jeg skriver også når jeg ikke selv har taget dem!


Ingen kommentarer: