mandag den 31. oktober 2011

Lorte år! + R.I.P.

Jeg glæder mig meget til det nye år. Dette år har rent ud sagt været et lorte år! Udover der er kommet personer ind i mit, som har fået betydning, så ville jeg ønske jeg kunne sove resten af dette år væk. Jeg er så træt af alt det her pis! Ikke alle ved hvorfor det har været et lorte år, og hvad det er for noget pis. Kun dem som jeg føler skal vide det, de ved det. Men jeg ser frem til det nye år, nye tid, håber det hele bliver bedre. Jeg tænker: "Efter en lorte periode, kommer der en god periode" .. Jeg håber virkelig den gode periode kommer snart. Jeg ser positivt på det, men det er fandeme svært engang imellem. Men jeg er stærk, og jeg er en kæmper! 

Til sidst vil jeg gerne sige en ting:
R.I.P Casper, kendte dig ikke. Men ingen fortjener at dø så tidligt! Livet er fandeme ikke fair altid, håber du er et bedre sted nu :( 

Ingen kommentarer: