tirsdag den 1. november 2011

Efterår i billeder


Det er godt være det er koldt nu, og vi savner sommeren og varmen. Men vi må da indrømme at efterår er smuk og flot? Kan ikke lade være med at tag billeder af det. Især naturen om efteråret. Elsker det! Dog kunne jeg godt undvære kulden, for det er koldt og det bliver endnu værre jo. Bare tanken, puuuuha. Men det må vi jo tag med! Men hvis man skal tænke positivt, det er en flot årstid!



Jeg tog de her billeder på vej hjem, kunne simpelthen ikke lade være med at stoppe op. Også tænkte jeg jo selvfølgelig på bloggen. Synes farverne i naturen er så flotte. Elsker farver for det meste! 




Kan også godt huske dengang man lavede kranse ud af bladene, det så faktisk flot ud. Man får helt lyst til at gør det igen, fordi det er jo ganske nemt. Ståltråd & bladene, og ganske flot bliver det! Har i prøvet det? Hvis I ikke har det, så burde I prøve det hvis I har lyst til at være kreativ. Jeg elsker i hvert fald at være kreativ!






Jeg ved godt det ikke er de bedste billeder, tænker på kvaliteten. Men har ikke lige det bedste kamera ENDNU! Jeg vil gerne ha' et, når pengene er til det. Men det er jo ikke ligefrem billigt, så skal lige spare op først. Men jeg er sgu forelsket i nogle kameraer! Håber snart jeg får råd til et bedre et :)




Kom gerne med en kommentar om I kan lide dem. :)

Ingen kommentarer: