mandag den 7. november 2011

Nutidens programmer.

Kan huske engang hvor man så programmer, hvor de ikke bandende. Jeg synes virkelig nutidens børne-programmer er nedern. Og fjernsyns programmer er i det hele taget blevet rigtig nedern. Bare det der DMA der var i weekenden, det var okay og jeg så det da også. Men helt ærligt? Det var ikke sindsygt godt. Jeg ser sjældent tv, og jeg tror det er pga. det, men jeg ved det ikke. Fjernsyn interesser mig bare ikke på samme måde mere, som det gjorde før i tiden. Mit fjernsyn kan sagtens stå slukket en dag uden at blive tændt, uden problemer. Fordi, jeg gider jo ikke at se nedern tv, og det er næsten kun det der er det og bliver sendt. Jeg tror ikke jeg er den eneste, der synes at fjernsyn er blevet nedern at se. Jeg har da hørt der er enig med mig fx. og hvis et barn kommer hen en dag, og siger "Fuck dig!", så undre det mig virkelig ikke. De bander jo ikke børne-programmer, og ja.. Jeg synes det er for dårligt, men jeg kan jo ikke gør noget som helst ved det, desværre! Men jeg ville ønske jeg kunne, fordi.. Når jeg engang får børn, hvad fanden ender det så med? Tidligt de begynder at tale grimt, mere end det er i forvejen. 


Ingen kommentarer: