mandag den 7. november 2011

Skal man fortryde de forkerte valg man tager?


Er dét det rigtige jeg gør, eller er det forkert? Jeg følger mit hjerte og gør det jeg føler der er det rigtige. Men nogle gange er det virkelig svært. Men ingen har sagt at at livet skulle være nemt. Men hvis livet var for nemt, ville det jo også være kedeligt at leve? Nogle træffer nogle valg, og nogle fortryder dem og andre ikke. Når jeg tager nogle valg, står jeg ved dem, og selvfølgelig har jeg lavet nogle forkerte valg igennem livet, men de har gjort mig til den jeg er i dag. Selvfølgelig er det ikke godt at træffe forkerte valg, fordi der er jo en grund til de er forkerte. Men at tag valg, det er jo en del af livet. Nogle siger man skal følge hjernen og andre hjertet. På nogle punkter vælger jeg hjertet. Det kommer selvfølgelig an på hvad det er jeg skal vælge. Så skal man inderst inde fortryde de forkerte valg, når de har gjort en som man er i dag? Hvis man selvfølgelig er glad for at være den man er i dag. Det er jo ikke alle der er det. Men dem som er glad for den man er i dag. Du er jo bl.a.. den du er, pga. de valg du har taget. 

Ingen kommentarer: