søndag den 4. december 2011

Hvad er "normalt" ?

Jeg har egentlig tænkt på. Hvad er det at være normal? Findes der nogle mennesker i verden? Og nu tænker jeg ikke på handicappede mennesker overhovedet, fordi har intet imod dem. Men folk siger til hinanden "Du er sgu ikke normal" og okay... Hvad er normal? Kan nogle skrive beskrivelsen på at være normal? Tror nemlig ikke der findes noget korrekt svar på det. Ved ikke om det er mig der er forkert på den, men hvis jeg er forkert på den, så skriv gerne hvad "normal" er? Kunne nemlig godt tænke mig at vide hvad folk tænker om at være normal, hehe :-) Nogle er jo bare mere tossede end andre, men sådan er det jo? Man har jo kun det sjov man selv laver. Og mener dog ikke at livet kun skal være af sjov, fordi man skal jo også tag det seriøst. Men alligevel: Hvad er "normal"? Kan du forklare mig det? 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

At være normal er at være som næsten alle andre.
At være speciel er at være sig selv.

Camilla sagde ...

Dejligt med din mening. :)