søndag den 4. december 2011

Tænk at noget kan ændre så meget :(


Er det slut nu?
Var det dét?
Har jeg mistet dig?
Ved du hvor meget vores venskab betyder?
Hvorfor skulle dét ændre så meget på det her?
Ved du at jeg savner dig?

Dét har ændret så meget, ville ønske jeg kunne gør noget. Fordi det er ikke det samme mere. Jeg ved ikke om jeg er skuffet, om jeg skal græde eller være pisse ligeglad. Men inderst inde, så er jeg jo ikke lideglad! Jeg er faktisk skuffet over du har taget det valg, på dén måde som du nu har taget det på. Jeg håber satme ikke det er slut nu, på vores venskab. Vil ikke ha' det er slut nu. Håber du indser dét snart, og nej - jeg gider ikke engang nævne det offentligt hvad "problemet" er, men en gang er sikkert. Jeg vil aldrig glemme dig, hvis det er slut nu.... 

Ingen kommentarer: