torsdag den 23. februar 2012

At snyde mennesker med sit billede

Jeg forstår ikke de tøser/fyre der redigér deres billeder så meget at det virkelig forandre dem. Man kan jo redigér så meget nu til dags. Så når man møder dem, og de ser anderledes ud. Så KAN man jo blive skuffet, hvis det ikke er sådan de ser ud, og de har voldtaget deres billeder i et redigerings program. Og ja, jeg redigér selv mine billeder, men ikke så man ikke kan se det er MIG, og jeg laver mig selv om. Der er forskel på hvordan man redigér et billede. Et billede kan snyde så meget, og alt det man kan redigér efterhånden. Og nej, jeg har ikke selv oplevet sådan noget, men jeg har hørt mennesker der har oplevet det. Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke bare kan redigér et billede på en ordenligt måde, så man stadig ligner sig selv. Man får mere ud af at ligne sig selv, og at blive skuffet er jo nederen. Om det er en selv, eller at skuffe en anden. Det' træls! :-)

Ingen kommentarer: