torsdag den 23. februar 2012

Du er så langt væk, men alligevel tæt på - nemlig i mit hjerte ♥

Det er snart 12 år siden du forlod denne verden. Årene er gået, og de er gået rigtig hurtig. Men bare fordi. årene er gået, er mit savn bestemt ikke blevet mindre til dig. Det bliver større og større for hver dag, og jeg har dig tit i mine tanker. Du var noget helt specielt for mig, du betød så ubeskrivelig meget for mig. Allerede for 12 år siden havde vi en interesse tilfælles. Nemlig blomster! Kan huske din have ligeså tydeligt. Din have var fyldt med blomster, og jeg elskede din have. Fyldt med blomster, rigtig flot have. Den var lavet af kærlighed, nemlig din kærlighed. Din kærlighed var noget ubeskriveligt og jeg savner din kærlighed, jeg savner dig, jeg savner måden du var på. Har bl.a. et billede af os to sammen, os to ude i haven. Jeg var en bette en der, ikke ret gammel. Du står ved min side, og vi er ude i den smukkeste have, nemlig din. Vi står og spiller sådan et ring spil, kan huske det ligeså tydeligt stadig. Det er så mange år siden, men der er jo minder som bare hænger fast. Og det er bestemt en af dem. Du er min engel! Det vil du altid være. Jeg elskede dig så ubeskriveligt højt, og jeg savner dig mere end noget andet. Jeg ville ønske du var hos mig stadig. Jeg har så meget at fortælle dig, og  jeg ville ønske jeg kunne høre dine stemme igen, og mærke den kærlighed du gav. Den blev man aldrig træt af. Du er i mit hjerte, og vil altid være der. Men jeg har besluttet mig for at jeg skal ha' lavet en tattoo, som minde eller symbol eller hvad man nu siger for dig. En blomst, fordi du havde den specielle kærlighed for blomster. Også skal der enten stå dit for bogstav eller hele dit navn med en blomst ved siden af. Det er bestemt, men hvordan den skal se ud. Det ved jeg ikke. Ville ønske du kunne være med til at bestemme det, men nej. Men den bliver lavet med dig i tankerne. Du er så fandens langt væk, men alligevel tæt på. Fordi du er i mit hjerte, og vil altid være det. Jeg elsker dig for evigt, min engel. Ingen er som dig. Du var et fantastisk menneske! Min oldemor for evigt & altid.

Ingen kommentarer: