torsdag den 9. februar 2012

Det SKAL jeg bare eje ♥

Jeg så den her på en anden blog, og tænkte: "Det der har personen bare ikke gjort!" Indtil jeg finder ud af det faktisk er et krus. Det er jo f*cking nice, jeg elsker det krus! Kunne godt finde på at købe det, men det er lidt halv dyrt, men det er jo også skide smart + designet. Elsker det! Så kan man ha' varmt drik i, og linsen ved siden af kruset holder det varmt. Men den kan også bruges til at ha' ting i, der er jo et fx. på billedet. Håber det bliver mit på et tidspunkt. Det ser jo ægte ud, og der det mærkes også som et ægte objektiv. Andre end mig der er helt vild med det krus m. linsen? Jeg er nød til at eje det på et tidspunkt! Det er også en sjov gave, til en som interesser sig for fotografering, ligesom mig! :D Men nok snak om det krus <3


Ingen kommentarer: