torsdag den 9. februar 2012

Gode live koncerter som jeg gerne vil opleve igen


Her er en masse billeder af live koncerter, jeg har været med til. Alle koncerter og billeder er ikke blevet lagt ud, men her er nogle stykker :) Koncerter jeg har været til sammen med nogle skønne mennesker, og gode minder. Det er skønt! Håber helt klart at komme til flere koncerter med de mennesker bl.a. :) Selvfølgelig er nogle bedre end andre, men sådan er det altid! Men gode tider på billeder er altid fantastisk.. Jeg beklager kvaliteten :/ Men det er bedre end ingenting. Håber snart jeg kan købe et bedre kamera, så kan i se bedre billeder ang. kvaliteten.. :)

































3 kommentarer:

Anonym sagde ...

fed blog! :D

Du er meget velkommen til at kigge forbi min:)

Knus !!

http://almabenkjer.blogspot.com/

Nadinesofie sagde ...

Super fed blog!
Jeg er helt vild med L.O.C hans koncerter er så fede!

- Er fast læser, håber du vil gengælde hvis du kan lide min blog.

Kærligst N <3
http://nadinesofierevsbech.blogspot.com/

Anders Andersen sagde ...

Gode billeder!!! :)