mandag den 16. april 2012

Enkel vejledning til et redigeringsprogram

Jeg sad og kiggede på nogle forskellige blogge, og pludselig så jeg en der havde fundet et fedt redigerings program. Dog ikke til dem som har brug for mange effekter, men jeg synes det er et fedt program. Kendte det i forvejen, men troede kun man kunne få det til mobiler. Havde det nemlig selv på mobilen, men nu har jeg det også på computeren. Det er sgu smart! Jeg ville lige prøve programmet her på computeren, bl.a. for at vise jer programmet lidt. Det ser enkelt ud, og det er det også! Her er et fx på en effekt og en ramme, men der er jo flere at vælge imellem. Du finder programmet HER! Håber at I kan bruge det til noget. Det er ikke et redigeringsprogram man skal downloade, så det kommer ikke til at fylde. God ting til dem som ikke har meget plads på sin computer.




Er det noget i vil ha' mere af sådan noget her? 

Ingen kommentarer: