søndag den 15. april 2012

Når ting ændre sig

Der er efterhånden rigtig mange der har en blog. Det er begyndt at blive "almindeligt", og jeg synes mange starter en blog - bare fordi andre gør? Synes virkelig ikke man skal oprette en blog, hvis man inderst inde ikke gider. Kender nogle andre som også har startet en blog, og når man spørg dem. "Det er fordi så mange andre også har, så ville jeg også prøve.." Fair nok, men så alligevel? Hvorfor gør noget som andre gør? Og nej, nu hater jeg ikke på dem som ikke tager en blog seriøst. Fordi jeg kender nogle bloggere, som ikke tager det så seriøst, som andre nu gør. Og de gør det fint! Blogge er jo så forskellige. Nogen gør det hver eneste dag, andre gør det når de har noget på hjertet, og andre gør det sjældent, og gør det til en dagbog. Men jeg synes det er trist at det med at ha' en blog, det er noget alle gør fordi andre gør. Jeg stopper ikke med at blogge, fordi jeg elsker det. Jeg synes bare det er trist det er blevet så almindelig som det nu er blevet. Men sådan er det jo...

Ingen kommentarer: