søndag den 15. april 2012

New piercing!

Jeg har fået for omkring 2 uger siden fået en ny piercing. Ja, jeg ved godt at det er sent at skrive om det, når det er så lang tid siden, men har fuldstændig glemt at skrive det! Jeg er rigtig glad for den. Til jer andre der overvejer at få en tragus, og tror den gør så ondt: Do it! Det gør ikke specielt ondt, synes jeg i hvert fald. Mange tror brusk gør ondt, men det gør det ikke. I hvert fald ikke efter min mening! Her er et billede, der hvor viser hvad en tragus er. Det er jo ikke der ved det! Men er i hvert fald glad for den! Har I nogen piercinger? Hvis ja, hvilke? Håber at i har haft en skøn weekend! Kram til jer..


3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Det er også nice! :D

Ja da. Men skal lige ha' taget et ordenligt billede af den, også lægger jeg billedet ind på min side på facebook. :)

Michela sagde ...

jeg har to huller i begge øre, og vil gerne have navlepiercing, og måske en tungepiercing og flere huller i ørene :)

Anonym sagde ...

Hi there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established
blog. Is it tough to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points or suggestions? Thank you
Here is my web site :: pizza games taco mia