tirsdag den 26. juni 2012

D.I.Y - armbånd.

Fandt denne D.I.Y på min venindes blog, og ville prøve det.. Det eneste du skal bruge er en snor og perler! Du skal sno perlerne inden i hinanden, modsat fra hinanden. Hvis i forstår? :) Ellers skriv i kommentaren hvis jeg skal uddybe det lidt mere. Det er lidt svært at tage billede af, men her er nogle billeder af armbåndet. Skal lige siges jeg godt at det ikke er det kønneste armbånd. Men havde ingen flotte perler, så det blev lige til sådan nogle, men jeg laver et federe et når jeg får købt nogle andre perler. Så dette armbånd bliver jeg ikke set med :-D Men meget nem D.I.Y, og tingene koster jo næsten ingenting. Og tror det er super smart med nogle fede perler, og noget ordenligt snor. Kan I lide armbåndet, på trods af det er nogle mindre fede perler jeg har brugt, har heller ikke gjort mig umage ved snorene - men det er fordi det er et test armbånd :-P






Ingen kommentarer: