tirsdag den 26. juni 2012

Når venner bliver til bekendte

Sidder og tænker lidt på venskab og tider der forandre sig. Jeg savner nogle visse personer, man engang var meget sammen med eller skrev meget sammen med. Tiderne hvor man skrev hver eneste dag eller næsten hver dag, hvor man kunne snakke om alt, hvor man kunne være sig selv. Jeg savner mange af de tider, men med tiden glider mange fra hinanden. Nu bliver man glad når man engang imellem høre fra dem, men man kan bare ikke fortælle alt til dem. Når nogle mennesker forandre sig på den dårlige måde, det gør nogen desværre. Jeg vil ikke nævne nogle nævne, men ja - selvfølgelig savner man nogle fra "dengang.." Hvis i læser dette indlæg, så tror jeg godt i ved hvem I er. De vil altid ha' en bestemt plads i mit hjerte! Men tider forandre sig, og det gør nogle mennesker også. Ja, jeg er selv en af dem. Men med tiden forandre ting, desværre er venskab en af dem nogle gange.

-"Det er godt at have få venner og mange bekendte - og at vide, hvem der er hvad!" 
- Citat: Lis Brydal.
-"Det er lettere at tilgive en fjende, end en ven" 
- Citat: Friedrich Wilhelm Nietzsche.
-"Gode venner kan lave alting sammen -- men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen." 
- Citat: A.A. Milne. 
"Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lære i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget som helst."
Citat: Muhammad Ali.


Ingen kommentarer: