mandag den 16. juli 2012

Min fotograf tur i billeder

Jeg sad og chillede lidt med god musik bl.a. hvor en af mine venner skriver kl. 03, tror jeg den var. Vi kom ind på hvorfor vi egentlig ikke sov, også sagde han at han ville vente med at gå i seng til senere, fordi han ville ud at tage billeder når solen stod op. Jeg havde sovet lidt om aftnen, så var ikke særlig træt på trods af klokken var så mange. Så tiden gik, og vi gik den skøre - men gode idé at mødes hvor solen stod op osv. Og det gjorde vi så! Jeg kom først hjem ved 6 tiden og sov, og selvfølgelig skulle det begynde at stå ned i stænger da jeg gik hjem. Men sådan er det jo! Men jeg kan godt lide at være spontan, og gør noget hvis man lige får lyst, og elsker når man ikke er alene om en god interesse ;-) Håber i kan lide billederne. Men fik taget nogle gode billeder, og her er billederne:



















2 kommentarer:

Rene Asmussen sagde ...

Super fine billeder du laver Camilla

Anonym sagde ...

Hej Camilla :)
Seje billeder, kan se vi har lidt den samme interesse. Måske kunne du tænke dig at tjekke min blog ud?

camillajeppesensfotoblog.blogspot.dk

Knus