tirsdag den 17. juli 2012

Summer ♥ ♥



Hvor vil du helst tilbringe  din sommer henne?
Jeg har ikke et sted hvor jeg helst vil hen,men jeg har flere steder hvor jeg rigtig gerne vil hen. Det er fx. London, Frankrig, Spanien eller New York. Så kan jeg også se "Sex and the city-runden", og ja.. Jeg elsker sex and the city! Men jeg vil også gerne på ski ferie, så et koldt land hvor der er muligt for at prøve at stå på ski fx, ville jeg også gerne.. Men jeg er frisk på det meste, hehe ;)


Yndlings sommeraktivitet? 
Det ved jeg ikke. Jeg elsker at opleve noget, så jeg vil gerne ud og opleve noget, så der også sker noget. Men at ligge ved en pool fx. evt. med en drink, det er også lækkert. Så det kan jeg ikke gi' et bestemt svar på! Så nej, der behøver ikke ske noget hele tiden, men hvis der intet skete, ville det ærlig talt blive for kedeligt.. Og man skal jo ikke ha' en kedelig ferie ;)

Yndlings is? 
Stracciatella! Jeg elsker det, der er jo chokolade i ;) Men ellers de der is med friske smag, kan ikke huske alle navne. Men mums, det er lige mig.. Ligesom is med frugt, det er altså ikke dårligt ;)

Har du haft en god sommer indtil videre? 
Ja, det har jeg da.. Og på søndag smutter jeg og 2 uger frem kommer der til at ske noget næsten hele tiden! Men det skriver jeg mere om inden søndag :-) I skal jo opdateres...


Yndlings sommersnack?
Jeg elsker jordbær, og det er min yndlings frugt. Så fx. en skål fyldt med jordbær, og evt. med chokolade overtræk. Mums! Eller noget honning eller vandmelon, elsker frugt! 

Ingen kommentarer: