fredag den 10. august 2012

Min fødselsdag.

I dag er det min fødselsdag, og har haft en god dag indtil videre. Venter på aftensmaden lige nu, hvor jeg måtte bestemme hvad skulle have, mums! Men her er nogle af mine gaver. Jeg har fået nogle træningens ting, som jeg har ønsket mig, bikini, en god bog, en ny seng, en jump in, fitness medlemsskab, og osv. Og ja, det er mange trænings ting, jeg har fået. Men jeg er begyndt at gå meget op i det, så det er kun skønt! Jeg er i hvert fald glad for mine gaver.. Senere skal jeg i byen med nogle venner og veninder, jeg glæder mig. 20 år, puha. Men jeg føler mig stadig ung indeni :-D Jeg skal også fejres på søndag, det skal nok blive hyggeligt & godt. Nu skal jeg slappe lidt af, gi' den max gas i aften, wup wup!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

kæmpe tillykke med dagen..