torsdag den 9. august 2012

People's bullshut and fakeness..

Lige om hjørnet findes der falske mennesker. Der findes utrolig mange falske mennesker i verden, og det er til at brække sig over. Tror alle har stødt på falske mennesker her i livet? Der er så mange der lyver, og forstår det ikke? Der er forskel på en hvid løgn, og på at lyve hele tiden. Men skal virkelig ikke stole på alle i verden, man skal.. ja, undskyld mit sprog, men kan skal satme passe på! I sidste ende, de man troede man kunne stole på, dem kan man ikke altid stole på? Jeg personligt stoler ikke på hvem som helst. Det kan man jo ikke i  denne verden, og det er sørgeligt at verden er blevet sådan. "Dengang" tror jeg man var meget mere ærlig! Tror verden ville være et meget bedre sted at være, hvis der ikke var falske mennesker og personer der lyver. Skriver ikke dette indlæg, fordi jeg lige har oplevet det. Kom bare til at snakke med en om det, og så fik jeg pludselig lyst til at skrive min mening om det. Og det gælder ikke kun i forhold, men i det hele taget! Vær' ærlig derude, ikke fordi jeg siger i ikke er det. Men ærlig betyder altså bare så utrolig meget! Ærlig betyder alt. Både i venskab og forhold! Jeg kan i hvert fald  ikke med falske mennesker, og folk der lyver. Det nytter intet i sidste ende, og folk bliver kun såret af det bullshit. Havde lige brug for at komme ud med det :) Og husk nu, at jeg ikke siger alle er falske mennesker, som lyver.. Men mange gør desværre!

Ingen kommentarer: