torsdag den 11. oktober 2012

Mig med krøller.

Har fået et krøllejern for nogle dage siden, og det skulle selvfølgelig afprøves. Her kan I se mig med krøller, de er dog ikke så  kraftige, men de kan sagtens laves kraftigere! ;-) Er super glad for det, har lidt krøl/fald i forvejen, som mit naturlige, men at have "rigtige" krøller, det er da også fedt. Hvad synes I? :-) Krøllejernet er fra "MELISSA" og kostede kun 30 kroner. Ja, du så rigtigt! 30 kroner, det er jo sygt billigt, og det virker 100%, rigtig godt købt. Fortryder det i hvert fald ikke! Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg bedst kan lide. Mig med fladt hår eller krøller? Man skal også bare passe på hvad at flade/krølle sig hår for meget, det er jo ikke ligefrem sundt for håret - og jo, jeg bruger hår beskyttelse! Men det beskytter jo ikke 100%.. 



3 kommentarer:

RikkenPrikken sagde ...

Det klær dig helt vildt godt! :) Hvor ville jeg ønske at jeg kunne få krøller, men mit hår er for glat. Jeg kan lavet stort krøllet hår og to timer efter er det fladt igen ;(

Unknown sagde ...

Det ser super sødt ud..Klart til at gå i byen :-) sådan et har jeg også det er super godt og meget meget nemt at bruge.. det er lidt arbejde især fordi jeg har så kraftigt har...

Unknown sagde ...

Hej, smukke Camilla. :-)
Super fed og rigtig inspirerende blog du har.
Jeg så at du godt kunne lide min gamle blog og eftersom jeg har lavet mig en ny ville jeg da lige høre om du muligvis ville tjekke den ud og måske blive fast læser så jeg kan komme ordentligt igang igen?

KNUS.
http://sarajoergensen.blogspot.dk