lørdag den 13. oktober 2012

Nattens tanker

Sidder her klokken lort om natten, og er næsten lige kommet hjem. Sidder og tænker over alt & intet! Har fx. lige været i en tur i byen, og er på ingen måde fuld. Det blev (desværre) en kort tur, pga. nogle idioter! Utroligt at nogle folk skal gør nogle folk så utrygge at man ikke har lyst til at være et bestemt sted? Ved godt de er fulde. Men at der ligefrem er flere end mig, som blev utrygge? Det er virkelig træls, på godt jysk! Men ja, sådan er det jo nogle gange nu om dage i byen. Men på en måde er det også rart at være hjemme tidligt. Man skal jo tænke positivt? Men sidder også med tanker om forandring? Og ja, nu skiftede jeg emne. Jeg har lyst til at gør noget vildt, eller noget som virkelig forandre. Har faktisk overvejet at flytte, måske fra min by. Jeg ved det ikke, har lidt forskellige planer for fremtiden - og ikke alt vil jeg dele til hele verden... endnu ;) Og fik set Joey Moe live nu her til aften, og ja .. Undskyld mit sprog, men f*ck han  er nice live, max gang i ham. Ham kan jeg i hvert fald godt anbefale at gå til koncert ved. Dette blev meget blandet indlæg med lidt tanker, og meninger.

Ingen kommentarer: