lørdag den 3. november 2012

Lidt planer for fremtiden

Igår fik jeg brev om jeg er kommet ind på min uddannelse. Er så glad for det endelig dukkede op, og man kunne begynde at glæde sig til det! Glæder mig virkelig til at starte, og komme videre med mit liv (uddannelsesmæssigt bl.a.).. Det bliver fantastisk! Ny hver dag, nye omgivelser, nyt sted og nye mennesker. Elsker at møde nye mennesker :-) Nu må det gerne blive december, elsker julemåneden og selvfrølgelig nytår.. Skal til sjælland også.. Og nej, jeg kommer ikke fra sjælland af, selvom jeg er tit derovre - har blot venner og veninder derovre, som jeg elsker at besøge! Nogle tror jeg kommer derfra, men nej nej.. Dog ikke. Jeg kommer også alle mulige andre steder, kender folk rundt omkring, og elsker at være spontan, og hoppe på et tog og besøge dem! Dog hader jeg at køre i tog, men bliver ligesom nød til det :-D Men har faktisk en del andre planer også, men dem vil jeg ikke dele.. endnu.

Ingen kommentarer: