fredag den 2. november 2012

Svar på nogle spørgsmål omkring at blogge

Hvad fik dig til at blogge? 

Jeg var sammen med en af mine veninder, som også har en blog. Jeg synes det var interessant, og kiggede på blogge - sammen med hende. Jeg besluttede mig for at lave en blog, for at se om det var mig at have min egen blog. Jeg kunne lide det, og det blev mere seriøst hen af vejen - og har blogget længe efterhånden. Har blogget i over 2 år, og har ingen tanker om at stoppe. Elsker at blogge!

Hvorfor blogger du? Har du en drøm eller et mål med din blog?
Fordi jeg elsker at blogge om mine meninger, tanker, vise mine billeder frem (Får dog på et tidspunkt en helt anden hjemmeside, kun til min blog - dét glæder jeg mig til.) Der kommer dog stadig billeder på bloggen, når det er. Men elsker at vise folk min kreative side, skrive lidt om min hver dag og oplevelser, osv. Blogger om hvad jeg har på hjertet. Det er både positive & negative ting, men det høre jo med nogle gange, desværre. Jeg har ikke rigtig nogle drømme eller et mål med min blog. Jeg er ikke ude på at blive kendt blogger, men hvis det når så langt, så vil jeg da ikke blive trist. Det er jo skønt at folk vil følge min blog, og det jeg skriver om, og viser. Havde aldrig troet jeg ville nå så langt som jeg er - men det er kun en skøn ting, klager ikke. Det gør jo en glad, at folk kan lide det jeg skriver. Tak fordi I læser med, tak af hele mit hjerte! 

Hvad er det bedste ved at blogge?
Ved ikke hvad det bedste er, der er en del gode ting. Fx. at man lære nye mennesker at kende igennem blogverden. Har lært nogle nye mennesker at kende, nogle fantastiske mennesker. Og tanken om hvis jeg ikke var begyndt, havde jeg ikke lært at kende dem. Men også at har den store fælles interesse, nemlig at blogge. Der er ikke ret mange af mine venner som blogger, men sådan er det jo. Og elsker man kan skrive lige hvad man har lyst til. Kan blive ved med at skrive om andre gode ting, men det skal ikke blive en lang roman. 

Hvad blogger du mest om?
Mine meninger, tanker, mine billeder, min hver dag, oplevelser, osv.

Hvilken slags blogs læser du selv? Hvorfor?
Læser mest personlige blogge. Synes mode-blogge er meget ens, og bliver kedeligt i længden. Siger ikke det gælder alle, men mange! Men elsker kreative og personlige.




Ingen kommentarer: