fredag den 9. november 2012

Sådan laver du udseendet om på stearinlys.

Hvis du har nogle kedelige lys, som du gerne vil gør noget ved. Så tag nogle tykke lys, som fx. på billedet, og find noget papir du gerne vil ha' rundt om. Fx. nodepapir, hvis du elsker musik! Put det rundt om lyset, og lim det på, rundt om. Så har lyset pludselig en meget federe udseende og måske mere personlig udseende, der siger noget om dig. Jeg vil helt klart sige, at jeg bedre kan lide lysene til venstre end højre. Hvad med jer? Jeg synes i hvert fald det er kreativt tænkt!



3 kommentarer:

L sagde ...

Virkelig fed DIY! :-D

www.leilakrak.blogspot.com

Amanda sagde ...

Nu har jeg op til flere gange, lagt mærke til at du deler en masse billeder på din blog med forskellige DIY - og det er også rigtigt fedt! Men det ærger mig, at du ikke skriver hvor du har billederne fra, når man kan se at det er et billede du har fundet på nettet..

Udover det, er det en fin blog du har dig - men det ville lige være prikken over i'et, hvis du satte et link under alle de billeder, som ikke er dine egne. :-)

Camilla sagde ...

Skriver det nogle gange, men tak fordi du siger det Amanda. Det skal jeg nok tage til mig! :-)

Har også skrevet for neden på bloggen, at alle billeder ikke er mine, og man skal kontakt mig hvis det skal fjernes. Men spørg for det meste, hvis jeg kan komme til det - fordi at tage noget fra andre - det er dumt!

Mange tak Leila ;-)