onsdag den 13. februar 2013

God nyhed!

Den gode nyhed er at jeg skal være presse for x-factor i næste måned, med en af mine venner som er medhjælper. Tak fordi du vil hjælpe mig! Du ved hvem du selv er. Så der bliver taget billeder, og skrevet en masse om det. Så det betyder jeg fx. skal til sjælland i næste måned, og det er ved at være længe siden jeg har været der, desværre! Men bliver der hele weekenden når jeg tager derovre for at være presse, så kan jeg få set nogle af de savnede mennesker oveni (Bonus!). Men nu hvor jeg skal være presse, skal jeg jo interviewe deltagerne og evt. deltagerne. Så hvis I har nogle realistiske spørgsmål til deltagerne og evt. dommerne, så skriv dem i en kommentar. Jeg glæder mig til endnu engang til at være presse, fordi.. det er en ubeskrivelig oplevelse, og jeg har aldrig oplevet en oplevelse med at være presse, fx. kun gode - og nogle gode grin med forskellige mennesker. Andre som skal til x-factor? Og hvem håber I vinder? ;-) Jeg har ikke nogen yndlings... endnu! Men selvfølgelig har jeg nogle favoritter, men dem venter jeg med at afsløre. Håber I har det fantastisk derude, stort kram herfra!




2 kommentarer:

Kathrine Johansen sagde ...

Det må være en vild oplevelse! Hav en fantastisk tur på fredag så!

Camilla sagde ...

Det er det også :)
Mange tak, men det er først d. 8. :D