mandag den 11. februar 2013

God sang + min dag i dag.

Min dag i dag. Jeg har været i Fredericia med min søster og nevø i dag og så har jeg slappet af. Senere skal min veninde og jeg i biffen og se "Jagten", glæder mig! Mange siger den er så god, men barsk.. Men skal nok skrive min mening om filmen når jeg har set den, og den kommer selvfølgelig på bloggen. Denne sang er lavet af Basim bl.a. og jeg elsker den - det er fra hans nye album "5" og det er en af mine yndlings sange med ham. Der er også sket andre gode ting, men dem vil jeg vente lidt med at fortælle ;-) Go' aften til jer fantastiske mennesker bag skærmen!

1 kommentar:

Monique Marie sagde ...

ej hvor sjovt har netop lige hørt den, er helt vild med den! (-: pudsigt, fedt indlæg, fed blog :-) kig endelig forbi! glæder mig til at følge dig i fremtiden, keep up the good work :-)
knus monique!
monique_orkan@hotmail.com